Aanmelden in het "openbaar"

Oude reacties vind je in het (oude) gastenboek en hieronder.

Nieuwe reacties kunnen beter openbaar in het (nieuwe) gastenboek of toch doorgegeven worden via een het formulier zodat alleen ik (=webmaster) het kan zien.

Over gehandicaptenaturist

Gehandicaptenaturist is natuurlijk niet mijn eigen naam. Ook ben ik zelfs niet gehandicapt, maar ik bemiddel wel tussen gehandicapte naturisten (die uiteraard graag naturistisch op vakantie willen) en vrijwilligers, die de gehandicapten vaak nodig hebben om sowieso op vakantie te kunnen. Die vrijwilligers moeten zelf uiteraard ook naturist zijn. Behalve voor de bemiddeling ben ik zelf ook als vrijwilliger beschikbaar. Hoewel ik mij niet voor mijn lichaam schaam, ben ik i.v.m. mijn werk toch voorzichtig om pontificaal naturistisch zichtbaar te zijn. Helaas ervaart iedereen naturisme nog niet als normaal. Ook tijdens de vakanties zijn wij daar heel voorzichtig mee. Website: naturistmetbeperking.wordpress.com Facebook: facebook.com/gehandicaptenaturist E-mail: gehandicapt@live.nl
Dit bericht werd geplaatst in 1-op-1-vakanties, Aanmelden, Gastenboek, Groepsreizen. Bookmark de permalink .

9 reacties op Aanmelden in het "openbaar"

  1. Jan van Dijk zegt:

    Ik ben een Man
    Ik ben een Vrijwilliger
    Woonplaats: Drachten
    Provincie: Fryslân
    Land: Nederland
    E-mail-adres: gehandicapt@live.nl
    Telefoon-nummer: 0512 519301
    Geboorte-datum: 25-01-1954
    functie of beroep: leraar
    Rijbewijs: BE
    automerk: geen
    U wilt met een vrouw of een man op vakantie? Beide is mogelijk
    Overige informatie: Ik coördineer deze vakanties en onderhoud de site.
    Soort handicap? n.v.t.
    Waarmee helpen? met alles zo nodig
    Soort vakantie, etc. op naturistenterrein

  2. martin zegt:

    Kijk mjn website http://www.markel.nl en reageer via m.arkel@orange.nl.

    Ik zoek en gezellige dame .
    Ik woon in Urecht.

    En graag reageren met een foto.

    Ik woon zelf standig.

  3. hans zegt:

    ik woon in katwyk en ben naturist en woon in de treubstraat 117 ik hed een brommer ik wil graag meer mensen leeren kennen ik hed epilepsie ik hed er wynig last van moet ik zeggen vind je me wat stuur een mail hans-1964@live.nl

  4. hans zegt:

    We zijn op een kleine minicamping geweest die weliswaar niet naturistisch is maar waar ze wel een infrarood en een gewone sauna hebben maar ook een houtgestookte hot-tub en op de binnenplaats van die sauna mag je wel gewoon in je blootje zonnen. Ik weet niet of deze minicamping open staat voor zoiets wel weet ik dat ze beiden ervaring hebben mensen met een beperking.
    Reageer via hschijndel@live.nl

  5. henny zegt:

    hallo
    welke vrouw of echtpaar wil met mij naar naturistenterrein in brabant
    hele mooie plek in het bos waar je een bent met de natuur.waar je echt tot rust komt
    groetjes
    Reageer via henny_bouwmans@hotmail.com

  6. ebenas zegt:

    Wat een goed idee. Wij (mijn vrouw en ik (in rolstoel) + 2 kinderen) zijn afgelopen zomer op belezy aan de mont ventoux geweest, die sinds 2009 een handicap keurmerk hebben. Prima geregeld, wij hadden een speciale bungalow gehuurd maar er zijn ook kampeerplaatsen.Sauna aangepast voor mijn rolstoel, receptie vriendelijk en hulpvaardig en een speciaal prive sanitair voor de gehandicapte gasten rn vanaf 2010 komen er in het zwembad hulpmiddelen om in het zwembad te komen. Zeker aan te raden. wij gaan weer terug ! misschien kunnen jullie iets organiseren ? vriendelijke groeten Pierre

  7. jacques zegt:

    Ben Belgische man en doe op regelmatige basis begeleiding van mensen met een beperking. Ik wil eveneens begeleiden bij naturistische vakantie. Voor 2010 snel reageren, want er komt reeds veel binnen. Groetjes.
    Jacques
    Reageer via jd50@telenet.be

  8. Gerard Helmich zegt:

    enthousiaste naturist zoekt een gehandicapte vakantieganger om samen er een leuke vakantie van te maken. 2010-2011.
    Reageer via gerhardus5@hotmail.com

  9. Elia zegt:

    Hoi,
    Ik ben een 37jarige vrouw uit ZW Veluwe met fyzieke beperkingen (chronische vermoeidheidssyndroom) en ik zou graag een keer (of af en toe) een middagje naturistisch willen recreëren in de buitenlucht op plekken waar dat kan.
    Een hele vakantie daar heb ik op t moment niet genoeg energie voor helaas.
    Ik heb zelf geen auto en waar ik woon is geen naturistische buitenplek op fietsafstand, vandaar dit oproepje.
    Wie heeft er een auto, rookt niet en heeft zin een keer samen te recreëren?
    Reageer via echina.hes@gmail.com

Geef een reactie

