VERKLARING OMTRENT HET GEDRAG

AANMELDEN VAN VRIJWILLIGERS

Bij het aanmeldingsformulier is vanaf nu een vraag voor vrijwilligers toegevoegd.
Wie al in het bestand zit, krijgt deze vraag alsnog voorgelegd.
BENT U (op verzoek) BEREID OM EEN VERKLARING OMTRENT HET GEDRAG TE OVERLEGGEN.Aanvragen

Velen hebben daar misschien nog nooit mee te maken gehad.
Toch zijn er veel meer instanties, die daar om vragen.

Ik kan mij voorstellen, dat bijvoorbeeld een woonvorm een cliënt pas meegeeft aan een vrijwilliger, als zij weten, dat hun cliënt in goede handen is.
Na zo’n vraag ben ik hier zelf ook pas over gaan nadenken.
Aan het verkrijgen van zo’n verklaring zijn kosten verbonden.
Ik verwijs dan ook naar de kosten in het algemeen.

U hoeft niet bij voorbaat zo’n verklaring aan te vragen, maar als de hulpvrager (of zijn begeleider) het niet vertrouwt, moet u wel bereid zijn om zo’n verklaring aan te vragen.
Anders krijgen wij onnodig een slechte naam.

Over gehandicaptenaturist

Gehandicaptenaturist is natuurlijk niet mijn eigen naam. Ook ben ik zelfs niet gehandicapt, maar ik bemiddel wel tussen gehandicapte naturisten (die uiteraard graag naturistisch op vakantie willen) en vrijwilligers, die de gehandicapten vaak nodig hebben om sowieso op vakantie te kunnen. Die vrijwilligers moeten zelf uiteraard ook naturist zijn. Behalve voor de bemiddeling ben ik zelf ook als vrijwilliger beschikbaar. Hoewel ik mij niet voor mijn lichaam schaam, ben ik i.v.m. mijn werk toch voorzichtig om pontificaal naturistisch zichtbaar te zijn. Helaas ervaart iedereen naturisme nog niet als normaal. Ook tijdens de vakanties zijn wij daar heel voorzichtig mee. Website: naturistmetbeperking.wordpress.com Facebook: facebook.com/gehandicaptenaturist E-mail: gehandicapt@live.nl
Dit bericht werd geplaatst in 1-op-1-vakanties, Aanmelden, Kosten, Nieuws, YouTube. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

