Dames gevraagd

Gisteren kreeg ik een telefoontje van een man die om informatie vroeg als vrijwilliger.
Toen ik aangaf, dat ik op dit moment vooral dames nodig heb, vond hij het maar niets en gooide hij kwaad de telefoon neer, omdat hij het maar vreemd vond.
Uiteraard had ik het prettiger gevonden als hij wat doorgevraagd had.

Uiteraard zijn mannen en vrouwen beide welkom, maar het is toch logisch, dat iemand met een beperking ook inspraak heeft aan wie hij of zij “gekoppeld” wordt. Het is tenslotte hun vakantie. Er zijn gewoon meer mannen, die zich aanmelden en niet iedereen wil “gekoppeld” worden aan een man. Dan is het toch logisch, dat ik nu meer vrouwen nodig heb. Maar zoek daar alsjeblieft niets achter. Op andere momenten, heb ik misschien meer mannen nodig. Maar blijkbaar meldt een mannelijke naturist zich makkelijker aan dan een vrouw.
Dus nogmaals elke naturist is als vrijwilliger welkom, maar op dit moment kan ik dames meteen “koppelen”, maar mannen komen gewoon op mijn reservelijst.
Heb je nog steeds vragen, bellen mag altijd.

Jan van Dijk
Tel. 0512 519301 met voicemail, maar ik bel niet terug, dus laat evt. e-mailadres achter!
Om geen onnodige kosten te hebben – mijn werk is puur vrijwilligerswerk, dus zonder inkomsten – reageer ik alleen digitaal of meteen, als ik thuis ben natuurlijk (meestal ’s avonds)

Over gehandicaptenaturist

Gehandicaptenaturist is natuurlijk niet mijn eigen naam. Ook ben ik zelfs niet gehandicapt, maar ik bemiddel wel tussen gehandicapte naturisten (die uiteraard graag naturistisch op vakantie willen) en vrijwilligers, die de gehandicapten vaak nodig hebben om sowieso op vakantie te kunnen. Die vrijwilligers moeten zelf uiteraard ook naturist zijn. Behalve voor de bemiddeling ben ik zelf ook als vrijwilliger beschikbaar. Hoewel ik mij niet voor mijn lichaam schaam, ben ik i.v.m. mijn werk toch voorzichtig om pontificaal naturistisch zichtbaar te zijn. Helaas ervaart iedereen naturisme nog niet als normaal. Ook tijdens de vakanties zijn wij daar heel voorzichtig mee. Website: naturistmetbeperking.wordpress.com Facebook: facebook.com/gehandicaptenaturist E-mail: gehandicapt@live.nl
Dit bericht werd geplaatst in Aanmelden, Algemeen, Dagboek, Vrijwilliger. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

