Wilt u ook een (nieuwe) relatie?

Omdat naturisme absoluut niets met seks te maken heeft, is deze site ook zeker niet bedoeld om relaties te krijgen.
Als je via deze site dan ook kontakt krijgt met een vrijwilliger is dat in eerste instantie om elkaar te helpen op vakantie.

Maar ben je gehandicapt, naturist en wil je ook nog een relatie dan kun je o.a. terecht bij handicap-dating.nl of bij naturist-dating.com of evt. bij naturist-dating.mygb.nl of facebook.com/groups/Naturistdating

Wij willen toch allemaal wel graag een (nieuwe) relatie. Maar dus niet via deze site!

(Omdat ik niet bij relaties ga bemiddelen, kun je evt. wel een reactie geven met minimaal jouw e-mailadres en/of telefoonnummer , ook in de tekst dus!!!
Anders zie ik het alleen.)

Over gehandicaptenaturist

Gehandicaptenaturist is natuurlijk niet mijn eigen naam. Ook ben ik zelfs niet gehandicapt, maar ik bemiddel wel tussen gehandicapte naturisten (die uiteraard graag naturistisch op vakantie willen) en vrijwilligers, die de gehandicapten vaak nodig hebben om sowieso op vakantie te kunnen. Die vrijwilligers moeten zelf uiteraard ook naturist zijn. Behalve voor de bemiddeling ben ik zelf ook als vrijwilliger beschikbaar. Hoewel ik mij niet voor mijn lichaam schaam, ben ik i.v.m. mijn werk toch voorzichtig om pontificaal naturistisch zichtbaar te zijn. Helaas ervaart iedereen naturisme nog niet als normaal. Ook tijdens de vakanties zijn wij daar heel voorzichtig mee. Website: naturistmetbeperking.wordpress.com Facebook: facebook.com/gehandicaptenaturist E-mail: gehandicapt@live.nl
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Dating. Bookmark de permalink .

Een reactie op Wilt u ook een (nieuwe) relatie?

  1. Ron zegt:

    Ik heet Ronald, 46 jaar, afkomstig uit Brabant, maar al 8 jaar wonend in gelderland, Arnhem / Ede. Ik ben eigenlijk maar 1 x in mijn leven praktiseren naturist geweest. De reden is het ontbreken van een naturistische vriendin. Als het aan mij ligt moet het taboe op sexualiteit bij vele naturisten verdwijnen.

    Ik zoek dus een vrouw die net als ik van zowel seks als van naturisme houdt en volgens mij zijn beiden te combineren. Ik zoek echter wel veel meer dan slechts een seks relatie. Ik wil ook andere interesses met je delen en een echte relatie met je opbouwen.

Geef een reactie

