1-op-1-vakantie dus je bepaalt het samen

Niet voor iedereen is dat even duidelijk, maar een 1-op-1-vakantie betekent NIET, dat jij extra zorg nodig hebt en daarom dus binnen een groep privé begeleiding krijgt.
Het betekent ALLEEN dat je dus samen op vakantie gaat, dus buiten een officiële reisorganisatie om.
Samen (dus gehandicapte plus vrijwilliger) maak je afspraken over het vervoer, over de kosten, waarin je elkaar moet helpen, naar welk naturistenterrein of -hotel je gaat, wanneer je weg gaat en hoe lang je weg blijft. Op deze site kun je bij de categorieën onder “kosten” o.a. voorstellen rondom kosten krijgen.

Bij een groepsreis wordt er vanuit gegaan dat je niet de hele dag hulp nodig hebt. Als je binnen een groep wel 1-op-1-begeleiding nodig hebt, moet je zelf voor een vrijwilliger zorgen, die met een kleine korting gewoon als gast mee gaat. Bij de reis inbegrepen is dus 1 vrijwilliger op ongeveer 6 gasten.

Zijn er nog meer onduidelijkheden dan hoor ik dat graag, maar in principe kun je binnen de site op de meeste vragen wel een antwoord vinden.

Meld je aan via het formulier Dit geldt dus voor zowel de vrijwilligers als de gehandicapten, zowel voor een groepsreis, maar ook voor de 1-op-1-vakanties. Jouw gegevens worden verder niet gepubliceerd.

Via het oude gastenboek kun jij ook anderen opzoeken voor een 1-op-1-vakantie. Je kunt dan meteen kontakt met elkaar opnemen.
Als  hier een leuk kontakt uit rolt, dan hoor ik dat graag. Maar ook negatieve geluiden hoor ik graag. In dat geval kan ik zo nodig het gastenboek opschonen. Alvast bedankt voor de medewerking.

Over gehandicaptenaturist

Gehandicaptenaturist is natuurlijk niet mijn eigen naam. Ook ben ik zelfs niet gehandicapt, maar ik bemiddel wel tussen gehandicapte naturisten (die uiteraard graag naturistisch op vakantie willen) en vrijwilligers, die de gehandicapten vaak nodig hebben om sowieso op vakantie te kunnen. Die vrijwilligers moeten zelf uiteraard ook naturist zijn. Behalve voor de bemiddeling ben ik zelf ook als vrijwilliger beschikbaar. Hoewel ik mij niet voor mijn lichaam schaam, ben ik i.v.m. mijn werk toch voorzichtig om pontificaal naturistisch zichtbaar te zijn. Helaas ervaart iedereen naturisme nog niet als normaal. Ook tijdens de vakanties zijn wij daar heel voorzichtig mee. Website: naturistmetbeperking.wordpress.com Facebook: facebook.com/gehandicaptenaturist E-mail: gehandicapt@live.nl
Dit bericht werd geplaatst in 1-op-1-vakanties, Aanmelden, Vrijwilliger. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

