Overgenomen uit oude gastenboek

Onderstaande personen hebben zich via de oude site aangemeld.
De gegevens heb ik hier overgenomen. U kunt dus rechtstreeks met hen contact opnemen.
Mocht de informatie verouderd zijn, dan hoor ik dat ook graag.
**************************

andries schreur
a.schreur2@chello.nl
20-08-2008 – 16:35 – van g79209.upc-g.chello.nl
hierbij zoek ik contact met een vrouw die ook samen met mij gezellige vacanties wilt met mij en ook een vriendschap wilt met mij want ik vindt dit best wel moeilijk om het allemaal uit te leggen wat ik allemaal wilt vertellen.groetjes andries
**************************

Joost uit Rotterdam
tender_hands@live.nl
23-06-2008 – 23:46 – van dhcp-077-249-079-151.chello.nl
In Rotterdam zijn twee zwembaden waar je heerlijk naturistisch kunt zwemmen. Op woensdagavond in het ene bad (Alexanderpolder) of op zondagochtend in het andere (Overschie).
Ik kom regelmatig in beide baden. Wie kan ik met mijn auto thuis ophalen, begeleiden naar en in het zwembad en na afloop weer thuis brengen ?
Lijkt me heel erg gezellig. Mogelijk kunnen we het – als het klikt – uitbreiden met andere naturistische activiteiten.
**************************

john
noordster@korstanje.net
19-03-2008 – 15:25 – van ip4da10d24.direct-adsl.nl
Sinds 1992 heb ik de diagnose ms.
Tot het jaar 2003 vrij weinig last van gehad, maar vooral het laste jaar begint het toch ernstige vormen aan te nemen.
Ik loop nog wel ,met kruk en voor max 200 meter.De tijd hiervoor ging ik zelf op pad met een brommertje nu heb ik iemand nodig die me naar de plaats toe brengt.
Mijn wens is zo af en toe voor een dagje naar een geschikte lokatie voor naturistisch recreeren.
Ik woon in amsterdam
**************************

henny
henny_bouwmans@hotmail.com
06-11-2007 – 12:46 – van cp896441-b.mill1.nb.home.nl
welke vrouw wil met mij naar een sauna gaan en samen gezellige dingen doen groetjes
**************************

lambert welling
lambertwelling56@hotmail.com
25-10-2007 – 19:25 – van ip54511a2b.direct-adsl.nl
ik ben een man van 57 jaar ben graag naakt wil wel eens in contact komen met mensen die dat ook graag zijn ik heb geen iedee waar ditnaar toe gaat
vriendelijke groetjes lambert

**************************

reislustig
dasyatas@hetnet.nl
06-10-2007 – 12:44 – van ip565ff8e6.direct-adsl.nl
Het is jammer dat er niet meer wordt geschreven op het gastenboek, je kan via dit gastenboek een oproep plaatsen voor een vakantie maatje of voor iemand om zo maar een dagje naturistisch tegaan.
Ik wil via het gastenboek een naturisten caming onder de aandacht bregen, het is een camping in Denemarken.
De camping bestaat uit twee gedeeltes, er is een gedeelt voor vaste staan plaatsen van caravans en twee veldjes voor de gasten die 1 of meerdere weken willen staan met eentent of camper en volgens mij zijn er twee caravans te huur.
Er is een toilet voor gehandicapten en het gehele toilet gebouw is bijzonder schoon, net als de rest van de camping, ook zijn er een aantal electra aansluitingen en het beste is dit via een mailtje te regelen.
De veldje zijn in ieder geval met droog weer erg stevig je kan en mag er met een auto op rijden, er is geen schaduw van bomen en geen echte afbakening van de plekken, de tenten en capers staan langs de rand. Er is een gebouwtje waar je kan zitten en tv kijken als je dit zou willen en het is een ontmoeting plek voor de camping gasten het winkeltje is meer het kantoortje waar je een ijsje kan kopen en je bestelde broodjes kan halen.
Als je niet kan lopen en helemaal afhankelijk bent van de rolstoel is het niet mogelijk om op het smalle strandje te komen deze is alleen berijkbaar met een trap en het hoogte verschil camping en strand is ongeveer 5 mtr, maar boven is het ook goed toeven.
Voor de liefhebber.
NFJ Naturist Camping
Kystvejen 258
Kysingstrand
DK 8300 Odder
Tel. 004586558365
http://www.NFJ.DK
info@nfj.dk
Als je richting Aarhus rijdt via Horsens en Odder dan kom je al aardig in de buurt via de site van NFJ is een route beschrijving te krijgen, ik hoop dat ik iemand heb kunnen helpen met dit adres
groetjes De reislustige
**************************

Lovertje
jrk.lovertje@hotmail.com
09-05-2007 – 19:20 – van d54C4AD01.access.telenet.be
hoi,
ik ben een 23-jarig meiske uit Oostende (belgische kust). Sinds kort ben ik aangesloten bij Athena vzw. Vorige zomer ben ik ook al de naturist gaan uithangen op vakantie.
Naar aanleiding van mijn studies als verpleegkundige in de gehandicaptenzorg, vond ik het wel fijn om met zo’n mensen ook naturistisch te zijn.
Zijn er mensen die in België wonen, en eventueel west vlaanderen? Zo ja mail me dan snel, kunnen elkaar dan leren kennen.
greets en tot hoors
Regina
**************************

Edwin
ibzgabbi@hotmail.com
14-03-2007 – 12:35 – van a80-127-109-122.adsl.xs4all.nl
Ik ben bereid als vrijwilliger mensen (M/V) met een beperking te helpen om ontspannen naturistisch te kunnen verblijven. Kan op buitenlokaties of bij u thuis.ik ben een man, 43 jaar, normaal postuur. Ik kan verplaatsen door het hele land, woon zelf in de omgeving van Utrecht.
**************************

Paul Smit
http://www.paulsmit.nl
paul@paulsmit.nl

03-03-2007 – 05:06 – van ip503c7984.speed.planet.nl
Ik ben een ongebonden man van 57 jr en psoriasispatiënt. Voor de rest ben ik goed gezond en zie er jong uit. Zon, zee en zoutwater geneest mijn kwaal (tijdelijk)
Ik had al min of meer een naturistenvakantie gepland met een gehandicapte en rolstoelgebonden vriendin (MS). Om persoonlijke redenen gaat dat niet door.
Welnu, mijn plan is om een huisje (finca) te huren in Spanje of Portugal met zwembad. Ik zoek een leuke jonge, slanke vrouw (30 -45 jr) die mee wil. Een rolstoel is geen enkel bezwaar. Ik ken een adres in Portugal voor de verhuur van scootmobiels en busjes. In Spanje moet ik dat nog uitzoeken.
Ik ben zelfstandig ondernemer en ben niet gebonden aan een specifieke tijd. Mijn voorkeur is echter april of mei.
Ik heb een verzorgend karakter, kan lekker koken en houd van gezelligheid. Je moet het wel leuk vinden om ook iets van de omgeving te willen zien. Lekker uit eten hoort er natuurlijk ook bij. De enige eis die ik stel is dat jij een vrolijke meid bent en net als ik houd van praten en lachen.
Heb je belangstelling, stuur me een mailtje. Mocht je zelf vakantieadresjes weten dan zijn die ook welkom. Alles is bespreekbaar.

**************************

martin
m.arkel@wanadoo.nl
http://picasaweb.google.nl/martinzijnleven

13-02-2007 – 12:28 – van c53754819.cable.wanadoo.nl
ik zoek een om mee te gaan op vakanntie ik betaal ook een suk an je vakantie.
ik dachr aan tenarife.
je moet wel gezelloe uitzien.
en je moet er redelijk uitzien.
**************************

Benjamin koning
Benjaminkoning162@msn.com
http://www.benjaminkoning.nl

01-01-2007 – 14:34 – van ip5650bb5b.direct-adsl.nl
Hallo ik heb PDD-NOS en maak ook gebruik van een rolstoel. ik zou graag naturisten willen chatten en op vakantie willen of naar de sauna of iets
**************************

Anton Hengstmengel
henga@hetnet.nl
05-11-2006 – 10:28 – van ip51ce8d6e.speed.planet.nl
ikben gehandicat(rolstoel) en wil grg met hulp een nat.vakantie doorbrengen. Wie wil mij helpen?
**************************

Kees
oud003@zonnet.nl
15-05-2006 – 12:35 – van 84-104-221-68.cable.quicknet.nl
hoi
ik ben een man 49 jaar en rijd een busje waar naast mijn scootmobiel er nog een kan staan of eventueel een rolstoel. graag zou ik of met een vrouw of in groepsverband op vakantie.ik ben niet afhankelijk van hulp maar kan wel lichte hulp bieden.
elk voorstel is welkom , caravan , tent , appartement of hotel.
**************************

Eduard Austermann
austermann.eduard@home.nl
10-05-2006 – 00:12 – van cp75769-c.roose1.nb.home.nl
Ik ben in het principe heel het jaar als vrijwilliger beschikbaar voor mensen met een verstandelijke
beperking.Doe dit werk al 15 jaar,heb dus veel ervaring opgedaan,Volg ook nog regelmatig tema’s. ben 54 jaar

**************************
andre
samen_een@hotmail.com
12-04-2006 – 05:52 – van cc706796-b.hgv1.dr.home.nl
Hoi
Ook ik ben gehandicapt zegt men. ik vind zelf van niet. ben alleen wat minder beperkt door afwijkingen aan m’n rechterkant. alles wat ik wil kan ik , dus wanneer ben je gehandicapt nietwaar? ik zou best als begeleider meewillen. ’n vrouw denkt er helaas anders over, ik woon in ommen

**************************
wim
metwim@zonnet.nl
23-03-2006 – 20:40 – van d83-180-46-73.cust.tele2.nl
Bericht van het ministerie dat er beroeps chauffeurs op de busse(jes) moeten. Mogelijk zijn er senioren met chaffeuspas (net als ik).
Is dit voldoende? Dan kunnen wij mogelijk gratis helpen. reactie op e-mail graag

**************************
Peter Pors
janjansen@hotmail.com
06-01-2006 – 17:40 – van ip5654a38c.adsl-surfen.hetnet.nl
Hallo mensen ik wil jullie graag steunen door middel van een bijdrage.
Jullie kunnen mij altijd bereiken.
24 uur behalve zondags
overdags en s’nachts
het liefst tussen 01.00- 04.00 in verband met nachtdienst, bel gerust
078-6822384

Diashow

(Uitvergroot)

**************************
Eabele
info@ebele.com
http://www.ebele.com

24-12-2005 – 08:58 – van 82-169-202-202.dsl.ip.tiscali.nl
hoi ik ben een 39 jarige jongeman die lichamelijk gehandicapt is. Ik zou graag het naturisme beoefenen maar weet nog niet hoe. Zelf ben ik eevoorstander van nudisme / naturisme maar hoe ik hieraan gestalte moet geven weet ik nog niet goed.
Als er iemand is die hier iedeeën over heeft dan hoor ik ze graag. Ik ben woonachtig in Leeuwarden.

**************************
Richard
rfvaneijk@casema.nl
17-03-2005 – 18:20 – van 53550BCD.cable.casema.nl
Dag naturisten,
graag wil ik eens als naturist op vakantie gaan, maar vrouwlief houd er niet van en voor haar hoeft het niet zo nodig met allemaal blote mensen om haar heen.
Mij gaat het om het prettige gevoel van de lijfelijke vrijheid ondanks mijn handicap.
Ik ben een gehuwde man van 37, 1,75 lang, normaal postuur, kort donker haar, groen/grijze ogen en heb een kleine snor. .Ik ben lichamelijk gehandicapt en dus rolstoel gebonden. Ik kan wel praten maar soms moeilijk. Ik heb overal hulp bij nodig maar help wel mee waar ik kan en met een beetje ondersteuning kan ik staan en een beetje lopen.
Nogmaals ik zou graag weer eens als naturistisch op vakantie willen.
Daarom zoek ik een vrouw of stel die wel met mij op vakantie wil. En ik zou het leuk vinden als we een of meerdere hobby’s gemeen hebben. Mijn hobby’s zijn: sterrenkunde, lekker eten, postzegels sparen, wintersport en wandelen door de duinen / bossen. Ik sta ook open voor vriendschap als het klikt
Mijn vrouw doet dit niet maar vindt het niet erg dat ik dit wil doen.
Weet iemand een huisje binnen Nederland waar we probleemloos kunnen naakt zijn?
Ook zou ik eerst een of twee keer naar het naakt strand gaan om te kijken hoe het gaat en of het klikt tussen ons.
Neem gerust contact op als je het gezellig vindt om samen met mij wat ‘naakts’ te doen!

**************************
lamin
adonis_lamin@hotmail.com
25-01-2005 – 20:36 – van 53531C76.cable.casema.nl
hoi ik ben lamin ik gehandicapt op zoek naar vrouw voor relatie ,mijn hobie sport riezen leezen groetjes lamin

**************************
martin reuser
m.reuser@tiscali.nl
06-12-2004 – 21:57 – van 82-168-163-194-bbxl.xdsl.tiscali.nl
Doe begeleidend mee reizen ook via de Johanitterstichting. Vind het belangrijk dat de gahandicapte medemens ook op vakantie kan.

**************************
Daniel
db1959_01@msn.com
25-11-2004 – 23:15 – van 212-127-141-182.cable.quicknet.nl
Ik heb zelf een lichte beperking ik loop met een rechter onderbeen prothese.
De mensen met een beperking moeten toch zoveel mogelijk kunnen doen ze zijn in hun gevoelens niet anders als valide mensen ik zou zelf graag in contact komen met een vrouw door mijn bepereking is dat tot op het heden niet gelukt.
Ik ben 45 jaar oud

**************************
Bauwens Franky
adlerhorst.gent@skynet.be
19-04-2004 – 22:23 – van 28.124-136-217.adsl.skynet.be
Voor mij naturisme is uw lichaam aanvaarden zoals het is, niet verlegen zijn in uzelf. Ook een stap zetten in de natuur met de bedoeling uw eigen natuur in de buitennatuur brengen. U ook één voelen met de natuur, kortom u thuisvoelen. Als invalide heb ik geen schaamtegevoel over mijn lichaam.

**************************
Gert Jan van de Kolk
gertjan.kolk@zonnet.nl
02-03-2004 – 20:10 – van ppp248-225-175-82.dialup.zonnet.nl
Hoe ik op deze site terecht ben gekomen is via een studietaak op school. Ik moet beschrijven wat het is om gehandicapt te zijn en wat voor gevolgen het met zich mee brengt.
Via google kwam ik onderandere op deze site terecht.
zelf ben ik naturist
Samen met mijn vriend hebben wij een tuin om te bezichtigen “fantasietuin De kronkel”. min of meer rolstoel toegangkeijk. Dit moet in de toekomst beter worden en zo wel de sanitaire voorzieningen.
We hadden al het idee om de tuin open te stellen voor het “reguliere” naturisten publiek, maar dat is nog niet van de grond gekomen.
Het lijkt mij leuk om geinformeerd te blijven of er behoefte is aan een eventueel tuin bezoek.
De tuin is in de omgeving Steenwijk.

**************************
piet
p.warris@chello.nl
http://pietwarris30@hotmail.com

23-02-2004 – 14:54 – van e201007.upc-e.chello.nl
Bergum, 23 Februari 2004.
Ik man (49 jr) multiple sclerose.
Verblijf graag naakt in het zonlicht.
Loop ook thuis graag naakt, bevrijd van nachtelijk condoomcatheter, maar dat vinden mijn vrouw en kinderen niet zo geslaagd.
Graag wil ik eventueel met lotgenoo(t)e naakt recreëren.
Vanwege mijn beperkte mobiliet ben ik genoodzaakt mijn wensen af testemmen op de reikwijdte van mijn scootmobiel (plm 80km v.v.)
Zijn er gehandicapten die hierin mee willen gaan?
Laat via mail iets horen/zien.

**************************
karel
klemann38@hotmail.com
20-02-2004 – 12:48 – van ip91359fcd.speed.planet.nl
ben een man van 48 en wil als vrijwilleger graag iemand mee nemen evt vakantie zuid-frankrijk .omdaar tot steun enhulp te zijn ,ben alleenstaand [4 jr.]en m,n voorkeur gaat toch wel uit nar een gehandicapte vrouw en de kosten moeten wel binnen het budget blijven ,gezien m,n wao uitkering ,hoop wat te horen ,de zomer is in aantocht en heb noch niets gepland heb zelf vervoer,groetjes karel

**************************
marjan sipma
marjansipmaflok@hetnet.nl
14-06-2003 – 18:25 – van ip91357958.adsl-surfen.hetnet.nl
Hoi, Ik ben Marjan en ik reageer eigenlijk alleen maar omdat ik ook gehandicapt ben en dol op naturisme.Ik ga vaak samen met een vriendin dus dat is geen punt.Ik wil jullie alleen maar wijzen op de volgende site. Die heb ik samen met mijn chatvriend gemaakt en is speciaal voor mensen die net als mij halfzijdig verlamd zijn.Groetjes

**************************
Marjan.
Gert Maarsseveen
gertmaars@hetnet.nl
06-03-2003 – 22:36 – van d44009ac.cable.wanadoo.nl
Man van 46 jaar stelt zich beschikbaar om dagjes met gehandicapt persoon naar naaktrecreatieplaatsen te gaan.
ik vergat nog te vermelden dat ik uit Utrecht kom.
Ben in bezit van auto.

Diashow
(Uitvergroot)

**************************
martin
markel@planet.nl
24-02-2003 – 15:29 – van ip51cc0245.adsl-surfen.hetnet.nl
ik ben martin en ik been nu bezig om te leren praten en lopen. ik woon in utrecht of lunetten. als meer wil weten dan moet je mijn e-mailen
ik wil wel en ik ben ook nog knap. en ik hoop dat ik aan het einde van het jaar kan lopen

**************************
stian
stianvhouten@hotmail.com
16-12-2002 – 13:19 – van 80-242-225-44.multikabel.nl
ik wil graag volgend jaar mee,ook om een vriendin te ontmoeten

**************************
Ralf
ralf.hayen@pandora.be
03-11-2002 – 17:29 – van 213.118.141.189
Hoi,
Ik ben Ralf, 25 jaar, alleenstaand en ik zit in een rolstoel (al vanaf mijn geboorte).
Graag zou ik het naturisme uitoefenen, maar ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen. Eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die al wat meer ervaring hebben en die ik via chat, msn of mail verder kan leren kennen alvorens ik de stap in de werkelijkheid zet.
Ik zou wel graag het naturisme niet enkel willen beperken tot een enkele vakantie per jaar.
Als je je geroepen voelt om even met mij contact op te nemen… doe gerust.
Voor alle duidelijkheid: ik ben vrij zelfstandig en hoef dus niet dadelijk veel hulp te hebben. Ik zoek vooral naar gezelschap. Ik woon in de buurt van Leuven, in Belgie
Groeten,
Ralf

**************************
Ben v. Wingerden
benvw@hotmail.com
06-10-2002 – 23:49 – van 62.59.149.4
ik zou graag op vakantie
gaan met een om plezier te maken en misschien een leuke vriendin te ontmoeten.

**************************
Frederick
bobevers@wanadoo.nl
18-06-2002 – 11:13 – van 13dyn180.boll.casema.net
Ik ben een 44jr man, niet slank, en bied mij aan als vrijwilliger. Niet voor een vakantie ofzo maar voor een deel van een dag of de gehele dag. Ik woon omgeving leiden en heb vervoer stationvoer). Dus als er iemand is die eens lekker naturistisch wil zonnen en moeite heeft met vervoer en uiteraard ook gezelschap wil hebben, dan bied ik mij belangeloos aan. Afstand is niet het probleem. Mocht je iets meer willen weten, schroom niet om mij te mailen

Wilt u zichzelf ook aanmelden, ga dan naar het Openbare gastenboek

Over gehandicaptenaturist

Gehandicaptenaturist is natuurlijk niet mijn eigen naam. Ook ben ik zelfs niet gehandicapt, maar ik bemiddel wel tussen gehandicapte naturisten (die uiteraard graag naturistisch op vakantie willen) en vrijwilligers, die de gehandicapten vaak nodig hebben om sowieso op vakantie te kunnen. Die vrijwilligers moeten zelf uiteraard ook naturist zijn. Behalve voor de bemiddeling ben ik zelf ook als vrijwilliger beschikbaar. Hoewel ik mij niet voor mijn lichaam schaam, ben ik i.v.m. mijn werk toch voorzichtig om pontificaal naturistisch zichtbaar te zijn. Helaas ervaart iedereen naturisme nog niet als normaal. Ook tijdens de vakanties zijn wij daar heel voorzichtig mee. Website: naturistmetbeperking.wordpress.com Facebook: facebook.com/gehandicaptenaturist E-mail: gehandicapt@live.nl
Dit bericht werd geplaatst in 1-op-1-vakanties, Dagboek, Gastenboek. Bookmark de permalink .

3 reacties op Overgenomen uit oude gastenboek

  1. Pingback: Wie heeft zich al aangemeld? | Naturist met beperking

  2. Pingback: Aanmelden in het "openbaar" | Naturist met beperking

  3. Pingback: Wie heeft zich al aangemeld? | Naturist met beperking

Geef een reactie

