Waarom hoor jij nooit meer iets?

Omdat ik niet de beschikking heb over inkomsten voor deze organisatie, probeer ik mijn uitgaven dan ook zo laag mogelijk te houden. Alle kontakten die jullie onderling hebben kunnen natuurlijk via de post, telefoon of e-mail gaan, maar IK doe ALLES via E-MAIL. Dan kan ik jullie toch optimaal bemiddelen met een minimum aan kosten.

Als ik dan ook in het verleden mail naar jou gestuurd heb, en deze kwam onbestelbaar retour, dan verwijder ik jou daarna uit mijn database. Wie helemaal geen e-mailadres heeft zal steeds met de telefoon (0512 519301) met mij kontakt moeten zoeken.

Wil je wel weer opgenomen worden in mijn database, dan ben je nog steeds van harte welkom, maar vul dan opnieuw een formulier in of stuur mij toch minstens een mailtje met jouw belangrijkste gegevens.

De reacties hier zijn stopgezet omdat menigeen vergeet om de belangrijke gegevens in de tekst op te nemen. Zet jouw gegevens dus liever in het openbare gastenboek

Over gehandicaptenaturist

Gehandicaptenaturist is natuurlijk niet mijn eigen naam. Ook ben ik zelfs niet gehandicapt, maar ik bemiddel wel tussen gehandicapte naturisten (die uiteraard graag naturistisch op vakantie willen) en vrijwilligers, die de gehandicapten vaak nodig hebben om sowieso op vakantie te kunnen. Die vrijwilligers moeten zelf uiteraard ook naturist zijn. Behalve voor de bemiddeling ben ik zelf ook als vrijwilliger beschikbaar. Hoewel ik mij niet voor mijn lichaam schaam, ben ik i.v.m. mijn werk toch voorzichtig om pontificaal naturistisch zichtbaar te zijn. Helaas ervaart iedereen naturisme nog niet als normaal. Ook tijdens de vakanties zijn wij daar heel voorzichtig mee. Website: naturistmetbeperking.wordpress.com Facebook: facebook.com/gehandicaptenaturist E-mail: gehandicapt@live.nl
Dit bericht werd geplaatst in Aanmelden, Algemeen, Groepsreizen, Nieuws. Bookmark de permalink .

4 reacties op Waarom hoor jij nooit meer iets?

  1. Edward zegt:

    En ik zoek niets maar ben beschikbaar voor iedereen m/v die in noord-nederland zoekt naar een veilig en luisterd oor zonder welke verplichting dan ook.ik heb een auto en huis dus met mij ,,kan je alle kanten op,,
    groet,
    Edward
    Reageer via eenmensje@hotmail.com

  2. arie en tonny zegt:

    we zijn zelf beiden naturisten en zouden graag een ander deze vrijheid ook willen geven we hebben een woning met een trap maar in huis mag zij/hij ook vrij zijn.
    laat eens wat horen aan ons we wonen midden van het land ,
    Reageer via buis39@hotmail.com

  3. rob zegt:

    zoek vrouw voor naturisten vacantie wie heeft er zin??? laat even weten via henny_bouwmans@hotmail.com
    groetjes

  4. Joost zegt:

    In Rotterdam zijn twee zwembaden waar je heerlijk naturistisch kunt zwemmen. Op woensdagavond in het ene bad (Alexanderpolder) of op zondagochtend in het andere (Overschie).
    Ik kom regelmatig in beide baden. Wie kan ik met mijn auto thuis ophalen, begeleiden naar en in het zwembad en na afloop weer thuis brengen ?
    Lijkt me heel erg gezellig. Mogelijk kunnen we het – als het klikt – uitbreiden met andere naturistische activiteiten.

    Laat je me per mail good_old_joe@hotmail.com je reactie weten ? Ik neem dan nader contact met je op.

    ciao !!
    Joost

Geef een reactie

