GASTENBOEK

Laat hier jouw bericht achter als het iets is, waar iedereen wat aan heeft. Heb jij een vraag of opmerking voor de maker van deze website dan kun jij o.a. op de titel klikken en een bericht achterlaten.

Wil je jezelf aanmelden:
Zet jouw gegevens dan liever in het openbare gastenboek

Over gehandicaptenaturist

Gehandicaptenaturist is natuurlijk niet mijn eigen naam. Ook ben ik zelfs niet gehandicapt, maar ik bemiddel wel tussen gehandicapte naturisten (die uiteraard graag naturistisch op vakantie willen) en vrijwilligers, die de gehandicapten vaak nodig hebben om sowieso op vakantie te kunnen. Die vrijwilligers moeten zelf uiteraard ook naturist zijn. Behalve voor de bemiddeling ben ik zelf ook als vrijwilliger beschikbaar. Hoewel ik mij niet voor mijn lichaam schaam, ben ik i.v.m. mijn werk toch voorzichtig om pontificaal naturistisch zichtbaar te zijn. Helaas ervaart iedereen naturisme nog niet als normaal. Ook tijdens de vakanties zijn wij daar heel voorzichtig mee. Website: naturistmetbeperking.wordpress.com Facebook: facebook.com/gehandicaptenaturist E-mail: gehandicapt@live.nl
Dit bericht werd geplaatst in Aanmelden, Gastenboek. Bookmark de permalink .

7 reacties op GASTENBOEK

  1. Wim Dolman zegt:

    Ik bezoek, door bemiddeling van Jan van Dijk, nu bijna een jaar een lichamelijk gehandicapte man ongeveer 1 x per week, in de winter in zijn woning, in de zomer in zijn caravan op een naturistenterrein. Deze zomer wil ik proberen een paar dagen met hem met vakantie te gaan met auto en caravan naar een andere NFN camping. Het contact tussen ons verloopt zeer positief.

  2. martin zegt:

    sorry van mijn fout.

    https://www.martinvanarkel.com
    kjk en zeg wat via mijn gastenboek.

  3. bob donker zegt:

    was aan het neusen op het web en kwam ook op jullie site.
    Gtz Bob

  4. Peter zegt:

    Hi,

    Een goed intiatief maar waarom het niet uitbreiden met dagjes naar bv een naturistenstrand of sauna? Ik weet dat veel gehandicapten dit ook wel eens prettig zouden vinden en zou ze daar met alle plezier bij helpen.
    Reageer via cassifro@hotmail.com

  5. Jan van Dijk zegt:

    Die mogelijkheid was er altijd al. Dus je kunt samen op vakantie, maar ook gewoon een dagje samen naar een naaktstrandje of de sauna. Dat bepaal je toch samen.

  6. Alexandra zegt:

    Hoi,
    We zijn zelf gehandicapten en we komen vaker op naturist camping in Flevonatuur en we hebben atlijd zo zin om te gaan.
    Niemand is perfect en volmaakt 🙂
    knuffs van ons
    Reageer via Alexandra-Griffijn@live.nl

  7. Annette zegt:

    Wat is dit toch een leuk initiatief. Wij hopen dat er volop vrijwilligers komen opdagen. Op onze site http://www.naturisme-online.nl/naturisme/naturisme.html#beperking hebben we er aandacht aan besteed.

Geef een reactie

